fbpx
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu a analýzu návštevnosti súbory cookie. Nastavenie cookies môžete zmeniť vo vašom prehliadači. Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať.
×
Zlatníctvo ADAMAS

ADAMAS

Šperky pre radosť
Šperky pre vás

Adresa:
Kameničná 801, 946 01 Kameničná

Email:
adamas@zlatnictvoadamas.sk

Telefón:
+421 35 777 1985

×
 x 

Prázdny košík

ZÁRUČNÉ PODMIENKY

 

Zodpovednosť za vady výrobku a záruka

 

Predávajúcí doporučuje kupujúcemu zkontrolovať výrobok pri jeho prevzatí a pred prvým použitím. Ak kupujúci pri prevzatí zistí poškodenie výrobku, nemal by tovar ďalej používať a bezprostredne by mal oznámit poškodenie predávajúcemu, a poskytnúť súčinnosť v súvislosti s vyhotovením záznamu o poškodení. Po prevzatí, ale ešte pred prvým použitím tovaru je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky a následne sa nimi dôsledne riadiť.

 

ZÁRUKA

 

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie výrobkov (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

Záruka začína plynúť od dátumu zakúpenia výrobku. Na všetky výrobky poskytujeme záruku 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak.

 

Záruka sa nevzťahuje na :

a) vady zapríčinené nešetrným používaním,

b) vady zapríčinené nesprávnym použitím výrobku,

c) vady zapríčinené mechanickým poškodením,

d) vady vzniknuté pri požiaroch a živelných pohromách,

e) vady spôsobené bežným používaním,

f) vady, o ktorých kupujúci už vedel v momente nakúpenia tovaru,

g) inklúzie v kameňoch- inklúzie sú látky, ktoré sú uzavreté vo vnútri minerálov počas rastu minerálu. Môžu to byť plynné, kvapalné alebo tuhé látky. Sú prirodzeným javom vo vnútri kameňov. Syntetické kamene tiež môžu obsahovať inklúzie.

h) v prípade, kedy nie je pri reklamácií predložený záručný list, alebo doklad o predaji, ktorý môže záručný list nahradiť.

 

REKLAMÁCIA

 

Pre reklamáciu výrobku platia príslušné ustanovenia občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa. Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu.

Predávajúci odporúča kupujúcemu vyhotoviť Reklamáciu písomne, s uvedeným presného popisu škody, pričom zároveň odporúča predávajúci kupujúcemu doručiť takúto reklamáciu predajcovi. Pre vylúčenie pochybností, predávajúci vyhlasuje, že sa bude zaoberať Reklamáciou v akejkoľvek forme a podobe v prípade ak bude z uvedeného prejavu zrejmé, že kupujúci sa domáha Reklamácie. Ku každému tovaru je priložený doklad o zakúpení, certifikát pravosti (len v prípade svadobných obrúčok) a záručný list. Predávajúci odporúča kupujúcemu výrobok reklamovať s originálom, alebo kópiou záručného listu, alebo s originálom, alebo kópiou dokladu o zakúpení a presným popisom predmetu reklamácie. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností predávajúci konštatuje, že kupujúci má v prípade reklamácie povinnosť preukázať skutočnosť, že reklamovanú vec kúpil u predávajúceho. Ak zistí kupujúci/odberateľ akýkoľvek rozdiel medzi dokladom o zaplatení a skutočne dodaným tovarom (v druhu, alebo množstve), predávajúci odporúča uplatniť si reklamáciu okamžite písomne, telefonicky, alebo e-mailom,ústne, alebo inou formou a to v mieste zakúpenia.

Pokiaľ tak neurobí, vystavuje sa riziku, že mu neskoršia prípadná reklamácia nebude uznaná.

Reklamovaný výrobok zákazník doručí osobne, alebo pošle na adresu predajne, v ktorej tovar zakúpil. Výrobok môže kupujúci tiež poslať poštou ako cennú zásielku, riadne zabalený s popisom závady priamo na adresu uvedeného v Reklamačnom poriadku. Zákazník si po výzve môže reklamovaný výrobok vyzdvihnúť osobne v mieste zakúpenia, alebo mu bude výrobok doručený na ním uvedenú adresu.

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej prevzatia tovaru našou firmou.

 

UPOZORNENIE!

Materiál použitý pri výrobe našich výrobkov je platne registrovaný zlatý kov Au 585/1000, Au 750/1000, strieborný kov Ag 925/1000, a iné obdobné kovy. Všetky tieto kovy sú mäkkým kovom, a preto môže dôjsť neprimeraným zaobchádzaním k povrchovému poškodeniu výrobku (deformácie, škrabance a pod.), preto s výrobkami doporučujeme zaobchádzať všeobecne ako so šperkmi ktoréhokoľvek iného druhu.

 

NÁVOD A POKYNY PRE RIADNU STAROSTLIVOSŤ

1. Výrobky nenoste pri výkone ťažkých prác, najmä stavebných a v prašnom, chemicky agresívnom, alebo vlhkom prostredí.

2. Zabráňte aby nedošlo ku styku výrobku s vodou (obyčajnou, sladkou, slanou), so saponátmi, lakom na vlasy, parfémom a inými chemickými prostriedkami. Výrobok nenoste ani na plaváreň, do bazéna s termálnou, minerálnou vodou, alebo morskou vodou.

3. Povrch výrobku môže reagovať aj na ľudský pot oxidáciou povrchu.

4. Pri výrobkoch povrchovo upravovaných (napr. matovaním, pieskovaním, zlátením alebo ródiovaním) dochádza denným nosením k ošúchaniu povrchovej úpravy, čo je spôsobené opotrebením tovaru. Takéto výrobky je nutné chrániť pred mechanickým poškodením a nesmú prísť do styku s vodou, čistiacimi prostriedkami, alebo chemikáliami. Pri čistení výrobkov s farebnou úpravou použite iba suchú, mäkkú handričku.

5. Vo výnimočných prípadoch môže v dôsledku nosenia, výrobkov dôjsť k podráždeniu pokožky. V tomto prípade Vám neodporúčame výrobok ďalej nosiť. Vtedy ide o Vašu individuálnu alergickú reakciu, čo nemožno považovať za výrobnú vadu, teda nemožno tovar ani reklamovať.

6. Výrobky na povrchu ródiované veľmi rýchlo reagujú na vplyvy vonkajšieho prostredia zmenou farby, alebo stratením lesku. Už malá prítomnosť nevhodných chemických látok spôsobuje ich zčernanie. Zvlášť citlivé sú na prítomnosť síry. Z organických látok je to napr. ľudský pot. Pot má u každého človeka iné zloženie. Preto niekomu výrobky zčernajú a niekomu nie.

7. Zlaté, strieborné a výrobky z iných kovov noste vždy a výlučne samostatne, nikdy nie spolu s inými šperkmi.

8. Výrobky s osadenými kameňmi nevkladajte do horúcej vody.

9. Brilianty a drahé kamene patria medzi najtvrdší nerast a ľahko môžu poškriabať ostatné šperky. Pre výrobky osadené briliantmi je preto mimoriadne dôležité, aby boli uchovávané oddelene a samostatne v mäkkom vrecúšku, alebo krabičke. Brilianty chráňte pred mastnotou. Nevystavujte ich prudkým zmenám teploty.

10. Udržiavanie a čistenie výrobkov v domácich podmienkach sa dá dosiahnuť čistením špeciálnymi prípravkami, ktoré je možné zakúpiť v klenotníctvach, drogériách a v špecializovaných predajniach. Sú to čistiace kvapaliny a handričky. Pred ich použitím si pozorne prečítajte návody na použitie. Neodporúčame použitie handričiek na výrobky, ktorých povrch je matovaný, alebo jemne gravírovaný. Takáto povrchová úprava sa môže veľmi ľahko poškodiť.

11. Výrobky skľadujte v priestoroch bez agresívnych chemikálií. Najlepšie v šperkovniciach, alebo v samostatných krabičkách nato určených vystlaných mäkkou látkou (napr. zamat, hodváb) - predídete tak ich poškriabaniu, alebo ošúchaniu. Pred odložením ich utrite mäkkou handričkou.

12. Kamienky a perly v šperkoch – viď sekciu Kamienky a perly v šperkoch.

13. Ak sa aj napriek všetkému dodržiavaniu vyššie uvedených zásad stane, že sa výrobky poškodia, v žiadnom prípade sa ich nepokúšajte opravovať doma, ale odneste, alebo zašlite ich do predajne, kde ste ich zakúpili. Ak sa bude jednať o výrobnú vadu, budú Vám bezplatne opravené a po dobu, čo boli v oprave, Vám bude predĺžená záručná doba. Pri mechanickom či inom poškodení, na ktoré sa záruka nevzťahuje, alebo ak sú výrobky po záruke, výrobky Vám opravíme podľa sadzby z aktuálneho cenníka.

 

Ondrej Németh- ADAMAS Kostolné námestie č. 6.

946 03 Kolárovo

 

tel: +421 35 777 1985

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

Doprava zadarmo!

Nákupy nad hodnotu 90€ s DPH sú bezplatne doručované!

Garancia vrátenia peňazí

Garancia vrátenia peňazí do 14 dní od nákupu, ak nie ste spokojný s tovarom.

Oprava šperkov

Oprava zlatých a strieborných šperkov len u nás zakúpených, aj po záručnej dobe. 


TOP